Specjalista ds. Obsługi Klienta

Zakres zadań:
  • Obsługa Klienta drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące)
  • Udzielanie informacji o oferowanych produktach
  • Procesowanie wniosków o udzielenie pożyczki
  • Realizacja zadań ukierunkowanych na sprzedaż produktów finansowych oraz obsługa posprzedażowa
  • Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej w różnych kanałach (e-mail, chat)
  • Budowa pozytywnego wizerunku firmy i przestrzeganie standardów obowiązujących w firmie ze szczególnym uwzględnieniem standardów obsługi Klienta
  • Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych KPI obsługowych i sprzedażowych
Czego oczekujemy:
  • Minimum 2 -letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Duże zaangażowanie oraz umiejętność priorytetyzowania zadań
  • Dobra znajomość obsługi komputera (systemy typu CRM, MS Excel)
  • Pozytywne nastawienie
  • Uczciwość, sumienność, wysoka kultura osobista
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych (kart kredytowych)
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat – praca zmianowa w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 3 400 brutto oraz premię uzależnioną od wyników
  • Pracę z pełnym pasji zespołem trzykrotnie nagrodzonym Gwiązdą Obsługi Jakości (2018, 2019, 2020)
  • Świadczenia dodatkowe: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty miejskiej, grupowe ubezpieczenie, kartę Multisport po zakończonym okresie próbnym (więcej w zakładce Dlaczego MY?)

Dlaczego warto dołączyć do TWINO?

Jesteśmy zespołem niezwykłych ludzi z nieszablonowymi pomysłami, których nie boimy się realizować.

Ta oferta pracy czeka na Ciebie. Aplikuj już teraz!