People&Comms Admin Specialist

Twoje obowiązki

 

Office management:
  • Bieżąca obsługa organizacyjna biura, zapewnienie sprawnej funkcjonalności biura w zakresie zarówno sprzętu jak i usług;
  • Zarządzanie współpracą z dostawcami zewnętrznymi, bieżący kontakt, negocjacja cen i umów, rozliczanie faktur zgodnie z obowiązującymi procedurami;
  • Organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów i korespondencji dla wszystkich spółek;
  • Organizacja i prowadzenie recepcji w tym m.in:
    -obsługa gości
    -zamawianie cateringu
    -obsługa sal konferencyjnych;
  • Zamawianie artykułów biurowych i spożywczych, monitorowanie ich zapasów oraz bieżące uzupełnianie.

 

 

 

 

 

People:

 

  • Wsparcie w realizacji prowadzonych procesów rekrutacyjnych;
  • Wsparcie szkoleń onboardingowych poprzez organizację szkoleń BHP i dokumentacji z tym związanej;
  • Kreacja oraz zarządzanie dystrybucją welcome packów dla nowo zatrudnionych pracowników;
  • Zarządzanie benefitami: bieżąca obsługa, negocjacje, dokumentacja, tworzenie zestawień i raportów;
  • Zarządzanie zgodnie z ustaloną polityką i obowiązującymi procedurami telefonami służbowymi oraz kartami wejściowymi do biura;
  • Organizowanie podróży służbowych Pracowników, rezerwowanie hoteli, biletów związanych z podróżą służbową;
  • Aktualizacja struktury organizacyjnej i informacji o nowych osobach w firmie;
  • Wsparcie i udział w realizacji projektów, wydarzeń i inicjatyw prowadzonych przez dział People&Comms;
  • Wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych Pracowników/Działów.

 

 

 

 

 

Czego oczekujemy

 

  • Doświadczenia w pracy administracyjnej, we wsparciu w dziale HR (w szczególności wsparciu procesów rekrutacyjnych);
  • Podejście „hands-on” w realizacji powierzonych zadań i projektów;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
  • Umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel, PowerPoint);
  • Znajomość procesu obsługi i obiegu dokumentów;
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów;
  • Ciekawość ludzi i umiejętność budowania relacji na różnych poziomach organizacji;
  • Umiejętność samodzielnej pracy, ustalania priorytetów i prowadzenia kilku zadań równocześnie;
  • Obowiązkowość i zaangażowanie w powierzone zadania.

 

 

 

 

 

Co oferujemy

 

  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i kreatywnych rozwiązań;
  • Pracę w dynamicznym i pełnym pasji zespole;
  • Brak dress code i kulturę start-upu;
  • Szeroką współpracę z innymi działami w ramach realizacji wspólnych celów;
  • Możliwość dzielenia się własną wiedzą oraz korzystania z wiedzy innych w ramach TWINO Sharing Experience Programm;
  • Benefity: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty miejskiej, grupowe ubezpieczenie, kartę multisport (więcej w zakładce Dlaczego MY?)

 

 

 

 

 

Dlaczego warto dołączyć do TWINO?

Jesteśmy zespołem niezwykłych ludzi z nieszablonowymi pomysłami, których nie boimy się realizować.

Ta oferta pracy czeka na Ciebie. Aplikuj już teraz!