Młodszy specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Aktualne oferty pracy w TWINO
TWINO - najnowsze oferty pracy

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa Klienta drogą telefoniczną;
  • Udzielanie informacji o oferowanych produktach;
  • Procesowanie wniosków kredytowych;
  • Obsługa korespondencji w różnych kanałach;
  • Prowadzenie rozmów sprzedażowych zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym;
  • Budowa pozytywnego wizerunku firmy i przestrzeganie standardów obowiązujących w firmie ze szczególnym uwzględnieniem standardów obsługi Klienta;
  • Realizacja miesięcznych wskaźników i celów indywidualnych;
  • Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami;
  • Inne zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta lub sprzedaży;
  • Umiejętność rozpoznawania niewypowiedzianych potrzeb Klienta;
  • Nastawienie na osiąganie celów i realizację zadań;
  • Terminowe wywiązywanie się z obowiązków;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Doświadczenie w branży finansowej będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat – praca zmianowa w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta;
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 3 500 brutto oraz konkurencyjny system premiowy dla zaangażowanych;
  • Przyjazną atmosferę pracy;
  • Pracę w zespole stawiającym na otwartość i wsparcie;
  • Pracę z pełnym pasji zespołem trzykrotnie nagrodzonym Gwiazdą Obsługi Jakości (2018, 2019, 2020);
  • Brak dress code i kulturę start-upu;
  • Możliwość dzielenia się własną wiedzą oraz korzystania z wiedzy innych w ramach TWINO Sharing Experience Program;
  • Benefity: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty miejskiej, grupowe ubezpieczenie, Kartę Multisport (więcej w zakładce Dlaczego MY?).

Dlaczego warto dołączyć do TWINO?

Jesteśmy zespołem niezwykłych ludzi z nieszablonowymi pomysłami, których nie boimy się realizować.

Ta oferta pracy czeka na Ciebie. Aplikuj już teraz!