


Twój zakres obowiązków
- Obsługa Klienta drogą telefoniczną;
- Udzielanie informacji o oferowanych produktach;
- Procesowanie wniosków kredytowych;
- Obsługa korespondencji w różnych kanałach;
- Prowadzenie rozmów sprzedażowych zarówno w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym;
- Budowa pozytywnego wizerunku firmy i przestrzeganie standardów obowiązujących w firmie ze szczególnym uwzględnieniem standardów obsługi Klienta;
- Realizacja miesięcznych wskaźników i celów indywidualnych;
- Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami;
- Inne zadania zlecone przez bezpośredniego przełożonego.
Nasze wymagania
- Minimum roczne doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta lub sprzedaży;
- Umiejętność rozpoznawania niewypowiedzianych potrzeb Klienta;
- Nastawienie na osiąganie celów i realizację zadań;
- Terminowe wywiązywanie się z obowiązków;
- Dobra organizacja pracy;
- Doświadczenie w branży finansowej będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat – praca zmianowa w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta;
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 3 500 brutto oraz konkurencyjny system premiowy dla zaangażowanych;
- Przyjazną atmosferę pracy;
- Pracę w zespole stawiającym na otwartość i wsparcie;
- Pracę z pełnym pasji zespołem trzykrotnie nagrodzonym Gwiazdą Obsługi Jakości (2018, 2019, 2020);
- Brak dress code i kulturę start-upu;
- Możliwość dzielenia się własną wiedzą oraz korzystania z wiedzy innych w ramach TWINO Sharing Experience Program;
- Benefity: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty miejskiej, grupowe ubezpieczenie, Kartę Multisport (więcej w zakładce Dlaczego MY?).