Twój zakres obowiązków:
- Zarządzanie 10-osobowym Zespołem Windykacji Telefonicznej: ustalanie celów i zadań oraz priorytetów pracy, motywowanie podległych pracowników, kontrolowanie statusu oraz terminowości realizacji wyznaczanych zadań.
- Nadzór nad wewnętrznymi procesami windykacyjnymi pod kątem postępów i jakości w realizacji wyznaczonych celów.
- Bieżące monitorowanie oraz analiza kluczowych wskaźników efektywności pracy zespołu.
- Współpraca z Menedżerem Zespołu Windykacji w celu usprawnienia bieżących procesów.
- Przygotowywanie raportów na potrzeby zespołu.
- Bezpośrednie wspieranie zespołu w prowadzeniu windykacyjnych rozmów telefonicznych na najwyższym poziomie, zgodnie z zasadami Etyki Windykacyjnej.
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie wyjaśniania spraw windykacyjnych.
- Prowadzenie grupowych i indywidualnych szkoleń pracowników.
- Dbałość o komunikację w zespole.
- Dbanie o dobry wizerunek pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli posiadasz:
- 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Windykacji Telefonicznej.
- 2-letnie doświadczanie w obsłudze wierzytelności masowych.
- Doświadczenie w pracy na automatycznych systemach telefonicznych.
- Znajomość rozwiązań Call Center i umiejętność ich praktycznego wykorzystania.
- Umiejętność zarządzenia procesem masowej wysyłki komunikatów.
- Bardzo dobrą znajomość MS Office (w szczególności Excel i Power Point).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Poszukujemy Osoby, którą cechują:
- Predyspozycje do zarządzania zespołem, umiejętności motywowania, wspierania innych oraz prowadzenia szkoleń wewnętrznych.
- Bardzo dobre umiejętności analityczne oraz organizacyjne.
- Wysoki poziom zaangażowania i kultury osobistej, otwartość i gotowość do podejmowania wyzwań i zdobywania nowych doświadczeń.
Oferujemy:
- Pracę z ambitnym, pełnym pasji i wspierającym zespołem.
- Wyjątkową atmosferę.
- Pracę w systemie hybrydowym.
- Nowoczesne biuro w atrakcyjnej lokalizacji w pobliżu stacji metra Rondo Daszyńskiego.
- Brak dress code i kulturę start-upu.
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin.
- Bogaty pakiet benefitów, w tym: opiekę medyczną, dofinansowanie do karty miejskiej, grupowe ubezpieczenie, Kartę Multisport oraz wiele innych sezonowych atrakcji i angażujących wydarzeń, które oferuje nasze #lifeatTWINO.